A McLaren tavaly nyáron mutatta be Longtail sorozatának negyedik képviselőjét, a 600LT típusjelzést kapott kőkemény sportkocsit. Az újdonság tulajdonképpen egy erősen módosított 570S, a gyáriak az alapmodell alkatrészeinek egész konkrétan 23 százalékát cserélték újra. Most pedig megérkezett a nyitható tetejű változat, a 600LT Spider.
A roadster alig 50 kilogrammal nehezebb a kupénál, ami annak köszönhető, hogy már az alapmodell is olyan merev, hogy nem volt szükség extra merevítések alkalmazására. A kocsi minimum tömege alig 1297 kilogramm, és a legelvetemültebb vásárlók akár a hifin és a légkondin is spórolhatnak néhány kilogrammot. Komoly eredmény, hogy a 600LT Spider 100 kilogrammal könnyebb az előd 570S Spidernél, és 80 kilogrammal könnyebb a legközelebbi riválisánál.
A 3,8 literes lökettérfogatú V8-as biturbó motor 600 lóerőt és 620 Nm-t állít elő, ami elegendő ahhoz, hogy a 0-100-as sprint alig 2,9 másodperc alatt letudható legyen, hasonlóan a kupéhoz. 0-ról 200-ra 8,4 másodperc alatt lehet felgyorsulni a nyitható tetős újdonsággal, ami 0,2 másodperccel rosszabb a kupé produkciójánál. A végsebesség 328 helyett "csak" 324 km/h, nyitott tetővel pedig 315 km/h a legnagyobb tempó.
A szuperkönnyű és nagyon erős sportfékeken, illetve a Pirelli Trofeo R versenygumikon kívül említést érdemel még a McLaren Sennáéhoz, illetve a Porsche 918 Spyderéhez hasonló, felfelé kivezetett kipufogó, a fix hátsószárny, a méretesre vett diffúzor, a McLaren P1-éhez hasonló karbonszálas versenyülések, illetve a rendkívül keményre hangolt sportfutómű.