Viszont a folyton lerohadó, filléres autók helyére többé-kevésbé megbízható járgányok kerültek, amikkel hosszabb távra lehet tervezni.
A rutinosabb sofőrök mintegy 60 százaléka soha még csak el sem gondolkodna rajta, hogy önvezető autót vegyen.
Az elektromos autókról közismert, hogy tisztán villanyhajtással kisebb távolságot képesek megtenni, mint a benzin- vagy dízelüzemű társaik.
Az idén márciusban 32,4 százalék volt a dízelautók részaránya, míg tavaly márciusban valamivel alacsonyabb, 31,4 százalék.
Három menetmód, a Normál, az Eco és a Sport közül választhat a sofőr.
Az 1,6 literes CRDi dízelmotor 115 és 136 lóerős, 280-300 Nm-es változatban érhető el. A típust hatfokozatú kézi, illetve hétfokozatú automataváltóval lehet kapni.
Kényelmi technológiákban sem szűkölködik az M Next.
A Lexus LX 570 a márka jelenlegi legnagyobb modellje: az 508 centis, három üléssoros terepjárót egy 5,7 literes, 383 lóerős motor hajtja, átlagos üzemanyag-fogyasztása megbocsátó 15,7 liter/100km.
A töltési folyamat a távolból, okostelefonról szabályozható, ahogy az utastér előhűtése/-fűtése is.
Nagy kérdés, hogy a kemény csúcsverzió is megőrzi-e a hibrid összkerékhajtást.
A tetőoszlopok körvonalának optimalizálása jobb körkörös kilátást eredményezett.
A fékcső deformálódhat és a keréktárcsához érhet. A fékcső sérülése a fékfolyadék szivárgását, a fékhatás csökkenését eredményezheti.