Finn újságírók megdöbbentő hiányosságot találtak a Seat Ibizánál, a Volkswagen Polónál, valamint a Seat Arona crossovernél. A gyár már dolgozik a megoldáson.
A platformváltás mellett némi átpozícionálás sem lehetetlen, habár nagy valószínűséggel méreteit tekintve a Crossland és a Grandland között maradhat majd az autó, de a jelenlegi változatnál jóval könnyebb, praktikusabb és modernebb lesz.
Félreértés ne essék, az angolok egyáltalán nincsenek a változás ellen, hiszen már azt is megígérték, hogy 2025-re az autóik legalább felében valamilyen módon feltűnik majd egy elektromotor, azonban a tisztán villanyos modellekkel más a helyzet.
Mindez ráadásul még nem minden, hiszen a különleges 19 colos keréktárcsákkal 3,2 kilót lehet spórolni, míg a titán kipufogórendszer 8 kilóval teszi könnyebbé az M2-t – ezzel már összesen több mint 30 kilónál járunk.
Egyelőre csupán annyit mondtak el biztosra a gyáriak, hogy a két különböző kivitel 39,2 és 64 kWh-s akkumulátorokkal lesz szerelve, ami pontosan megegyezik a villanyos Kona értékeivel, így azon sem lepődnénk meg, ha a teljesítmény is ugyanúgy 135 illetve 204 lóerőre adódna.
Az ízelítő képen szereplő Volkswagen Golf GTI TCR a versenyautó utcára szelídített változata lesz – a hírek szerint pedig egy limitált széria erejéig megvásárolható lesz.
A 0-100-as gyorsulást 3,4 másodperc alatt tudja le a modell, a végsebessége pedig 290 km/h – pont annyi, mint a Cup verzió esetében, ugyanis hiába gyengébb ez a modell, annyival kevésbé agresszív az aerodinamikája. Igaz, azért így is akár 150 kg leszorító erőt termel.
A Kínában eladott autók száma 14 százalékkal, 183-ra emelkedett.
Az egyelőre nem egyértelmű, hogy más változás lesz-e az autón, de nem kizárt, hogy más pontokon is hozzányúlnak majd az autóhoz a mérnökök.
Egyelőre persze még semmi sem hivatalos, de a – látszólag a gyáriak konfigurátorából kikerült – képek elég hitelesnek tűnnek, és látszanak rajtuk a fekete kiegészítők, és a szinte összeolvadó „vesék”.
A Jeep célul tűzte ki, hogy felkutatja és bemutatja azokat a magyar sikertörténeteket, amelyek példaként szolgálhatnak mindenki számára.
A 240 illetve 380 kilométeres hatótávolság-adatok ugyan elég távol állnak a Hyundai által megadott 300 és 470 kilométeres értékektől, de ezt az eltérést valószínűleg a különböző mérési ciklusok okozzák, tapasztalataink szerint pedig ekkora akkuval az előbbiek már abszolút közel állnak a valósághoz.