A most nyilvánosságra került információk egyébként a korábbi értesüléseket erősítik meg, melyek szerint az alapból 600 lovas M5 ménesét a Competition csomag további 25 lóerővel toldja majd meg, míg a csúcsnyomaték 50 Nm-rel lesz nagyobb. Mindez pontosan 625 tagú ménest és 800 Nm-es nyomatékot jelent majd, ami a hírek szerint – egy tizedmásodperccel maga mögé utasítva a legnagyobb rivális Mercedes-AMG E 63 S-t – 3,3 szekundumos 0-100-as sprintre lesz elegendő, míg a végsebesség, ahogyan már az alapváltozatnál is, legalább 305 km/h lehet, persze elektronikusan korlátozva.
Persze nem csak nagyobb teljesítmény jár majd a Competition csomag mellé: egyedi keréktárcsák, sportkipufogók és a már megszokott fekete kiegészítők is felkerülnek az M5-re. Többen is azt várták, hogy a még vadabb M5-höz alapáron járnak majd a karbon-kerámia fékek és a titán kipufogók is, ám a legfrissebb hírek szerint ezekért a Competition esetében is plusz pénzt kell majd fizetni – ugyanakkor a sportosabb futómű persze alapból jár majd. Egyelőre persze még semmi sem hivatalos, de a – látszólag a gyáriak konfigurátorából kikerült – képek elég hitelesnek tűnnek, és látszanak rajtuk a fekete kiegészítők, és a szinte összeolvadó „vesék”.
A belső fotókon nem igazán látni árulkodó jeleket, de ennek tulajdonképpen nincs is túl sok jelentősége, hiszen a hírek szerint már jövő hét elején leleplezik a Competition csomagos M5-öt, így nem kell már sokáig várnunk a hivatalos, pontos adatokra. Abban azonban biztosak lehetünk, hogy a bajorok nem okoznak majd csalódást.