A Nissan azóta a tisztán elektromos hajtásláncokra koncentrál, az új generáció opcióiról még nincsenek információk.
Az utastérben narancssárga öltések ellenpontozzák a fényezés mindenütt megjelenő árnyalatát: az ajtóktól a műszerfalon át az ülésekig visszaköszön a Black Line egyedi színvilága.
A biztonságos úttartásról elöl 30, hátul pedig 10 %-kal keményebb rugózás gondoskodik, míg a karosszériadőlést 5 %-kal csökkentették a mérnökök – természetesen a futómű beállítása is változott.
Most a Világ Év Autója címét is sikerült elhódítani a Volvónak, ám ezúttal nem az XC40-gyel, hanem az XC60-nal.
Azt továbbra is érdemes figyelembe venni, hogy a töltőállomások árai között hatalmas különbségek lehetnek (akár 50-60 forintról is beszélhetünk).
A nagyközönség előtt az Európa-bajnoki esélyes versenykamion az AMTS, „Magyarok a világ autógyártásában” kiállításán mutatkozott be először.
Hogy vezetni milyen a szörnyet, arról nem sokat mesél a gyártó, hiszen sofőrös limuzinként álmodták meg alkotásukat. A hátsó traktus (alaphelyzetben kettő, de akár ötszemélyes is lehet) intarziás márványpadlójánál csak a választható színek ízléstelenebbek.
“Az önkormányzatoknak méltányosságot kellene gyakorolniuk. A legnagyobb aggodalmunk az, hogy kivétel nélkül mindenkire és mindenre tilalmat rendelnek majd el” – mondta.
Mindez még mindig semmi, hiszen elektromos létére 412 km/h-s végsebességre képes, ami (az egyébként nem igazán létező) kategóriájában teljesen egyedülálló.
Egyszerűen csak fel kellene használni az esővizet,” mesélte a 11 éves Daniel, aki a németországi Jülichben él a családjával.
A McLaren 570GT MSO Black Collection komolyan veszi a feladatát.
Ahogy korábban már megírtuk, másodszor vesz részt gyári csapattal a VW a Pikes Peak futamon: 1987-ben egy duplamotoros, 652 lóerős Golf állt rajthoz. Akkor elmaradt a diadal, most bíznak a sikerben.