A felületen még láthatóak a mérnökök feljegyzései és javításai, így pedig egy gyűjtő számára ez a tárgy különleges értéket képvisel.
Forgatható kijelző, takarékos luxushajtáslánc, aprólékos munkával kidolgozott kárpitok: ugyan már, a Continental GT suhanni született! Meg is mutatjuk, hogyan.
A vezető azt is elárulta, hogy a legerősebb változatok akár 6 másodperc alatti 0-100-as sprintre is képesek lehetnek, míg a végsebességük nagyjából 180 km/h lesz.
A VT-5 35 tonnás lesz, és légi úton is szállítható.
Ezt a szépséges és hosszú sort folytatja majd az Aventador utódja, amely a hírek szerint 2020-ban érkezik majd a kínálatba, nem kevesebb, mint 800 lóerőt kipréselve a hétliteres, szívó V12-es erőforrásából.
A Mercedes-Benz vagy épp a BMW régóta alkalmaz számozást a motorok képességeire utalván, azonban tény, hogy a német prémium gyártók lökettérfogatra utaló számkódja ma már elavultnak számít.
Ezek mellett technológiai téren fejlődhetnek még a frissített változatok, de ezen a fronton is ugyanazokra az újdonságokra számíthatunk, mint a limuzin esetében.
Az autó alapjait továbbra is egy létraalváz adja, és természetesen az immár AllGrip Pro névre keresztelt összkerékhajtás is elérhető lesz.
Ha mindez még mindig nem lenne elég, az első ülések alá is jutott egy tároló, és a csomagtérre is gondoltak. Utóbbinál a padlóból felhajthatunk majd egy térelválasztót, hogy a kisebb csomagok ne csúszkáljanak túlságosan, és a padló alá még egy külön zárható rekeszt is terveztek a gyáriak.
A csúcsot egy 300 lóerős összteljesítményű, két villanymotorral szerelt verzió testesítheti meg, melyek közül az egyik az első, a másik a hátsó tengelyt hajtaná, így létrehozva egy összkerékhajtású rendszert.
Az energiát egyébként egy 42 kWh-s, vízhűtéses akkumulátorból nyeri majd az autó, de a rendszerhez tartozik majd egy turbinás hatótáv növelő erőforrás is, melynek teljesítménye körülbelül 48 lóerő lesz, és további 160-200 kilométernyi energiát tud majd termelni, amivel a hatótáv is használhatónak tűnik.
Az olaszok természetesen nem csak az erő növelésével igyekeztek fokozni az élményeket: bekerült az autóba a Ferrari legújabb, harmadik generációs elektronikus hátsó differenciálműve, ami az E-Diff3 névre hallgat, és az F1-Trac-kel közösen működik, aminek köszönhetően sokat javult a tapadás és az irányíthatóság.