2018 első felévének végéig minden motor és erőátviteli kombináció átvizsgálásra kerül, hangsúlyozta a vezérigazgató.
Kőbányán, az egykori Északi Járműjavító területén, az 1-es és 28-as villamosvonalak találkozásánál épülhet meg az új Közlekedési Múzeum.
Az új rekordra azonban nem kellett sokat várni, a Pepsi ugyanis kedden bejelentette: 100 darabot akar a nyerges vontatóból.
Ennél mindenképpen feljebb fog kúszni az összeg: a licit szervezői 75 ezer dolláros eladási árral kalkulálnak. Mindezt joggal teszik, ugyanis a másik hasonló pápamobil nemrégiben 82 ezer dolláros áron talált gazdára.
Ez biztonsági szempontból is fontos, ugyanis apéldául az Egyesült Államokban már el is fogadtak egy törvényt, mely szerint 2019. szeptember 1-től minden tisztán elektromos közlekedésre alkalmas autó esetében be kell majd szerelni egyfajta jelzőrendszert a gyalogosok számára – a hatóságok szerint ezzel évente legalább 2400 sérülést lehet elkerülni.
Az autó elöl újonnan kifejlesztett, kettős keresztlengőkaros felfüggesztést alkalmaz, félig virtuális kormányzási tengellyel, amely optimálisan szűri ki az útegyenetlenségeket, és gyors, pontos kormányozhatóságot biztosít.
Az alacsony tömegközéppontról a lehető legmélyebbre beépített erőforrás gondoskodik.
Eredetileg 2019-re szerettek volna átállni az évi 7000-res darabszámról 9000-re, de úgy tűnik, hogy már 2018-ban el kell majd érniük ezt a számot, ugyanis nem tudják tartani a lépést a megrendelésekkel.
A gyáriak azonban bejelentették, hogy jövő márciustól minden modelljükön ezt az új jelvényt találhatjuk majd meg, ami megőrizte az előző változat legfontosabb elemeit: maradt a körben megjelenő MINI felirat és a kétoldalt található, szárnyakat mintázó négy vonal.
Nem csoda, hogy a Ford igyekszik minden új lehetőséget megragadni eladásainak növelése érdekében a világ legnagyobb autópiacán, hiszen az elmúlt hónapokban csökkentek kínai értékesítései.
A fehér autó sofőrje valamiért úgy gondolta, jó ötlet a ködös-havas időben megelőzni egy kamiont.
Ez a hagyomány folytatódhat, mert a Renault bemutatott egy új 1,3 literes, négyhengeres, közvetlen befecskendezésű, benzines turbómotort, amely vélhetően átveszi jó néhány korábbi motornak a helyét a konszernen belül.