Vannak azonban olyan részletek is, amik bekerülhetnek a szériagyártású LQ-ba – ilyen lehet a kiterjesztett valósággal kombinált head-up display, vagy a Lexus RX-ben már alkalmazott, tükörszegmenses fényszóró.
A legkevésbé sincs tehát elkésve a Honda ezzel a projekttel, amelynek előkészítésén 2013 óta dolgoznak együtt a SNAM-mal.
Masszív hidakat, emelt futóművet és óriási kerekeket kapott a jármű, majd jöhettek a karosszéria módosításai.
Ezt követően 4,6 másodperc telik el addig, amíg a sebességmérő vetített mutatója bele nem nyal a 100-as értékbe.
Pedig az sem volt lassú a 4 másodperc alatti gyorsulással és 322 km/órás végsebességgel.
A koronavírus miatt kieső bevételek sem sejtetnek sok jót, de a CarAdvice-nak nyilatkozó szóvivő szerint “túl korai spekulálni a Focus RS jövőjével kapcsolatban.”
A Kia Soul fedélzetén már 2014 óta alkalmazott technológiát most továbbfejlesztette a gyártó: az eddigieknél is több alkatrészből szemezgeti össze a fűtéshez szükséges energiát.
Az aerodinamikán sokat dolgoztak.
A Citroën június végén mutatja be, de néhány fénykép erejéig már most vázolta a C4 utódját, amely alsó-középkategóriás ferdehátúból városi crossoverré alakul át.
Panamerica-hűtőmaszkot idéző orrkialakítással igyekszik híveket szerezni magának a Kia új szedánja, a kizárólag Kínába szánt, ott is gyártandó K3.
A végsebesség 289, illetve 304 km/óra; szemben a korábbi 287, illetve 301 km/órával – lám, ennyit tesz 15, illetve 30 extra lóerő.
De mielőtt ezekről beszélnénk, lássuk azt a néhány műszaki adatot, amit megosztott a közönséggel a cég.