Körmendi Anna
2021.03.15.
Hogy később eljön-e Európába, egyelőre nem tudni.
Körmendi Anna
2021.03.15.
Vannak azonban olyan részletek is, amik bekerülhetnek a szériagyártású LQ-ba – ilyen lehet a kiterjesztett valósággal kombinált head-up display, vagy a Lexus RX-ben már alkalmazott, tükörszegmenses fényszóró.
Körmendi Anna
2021.03.15.
A legkevésbé sincs tehát elkésve a Honda ezzel a projekttel, amelynek előkészítésén 2013 óta dolgoznak együtt a SNAM-mal.
Körmendi Anna
2021.03.15.
A koronavírus miatt kieső bevételek sem sejtetnek sok jót, de a CarAdvice-nak nyilatkozó szóvivő szerint “túl korai spekulálni a Focus RS jövőjével kapcsolatban.”
Körmendi Anna
2021.03.13.
Az aerodinamikán sokat dolgoztak.
Körmendi Anna
2021.03.13.
Panamerica-hűtőmaszkot idéző orrkialakítással igyekszik híveket szerezni magának a Kia új szedánja, a kizárólag Kínába szánt, ott is gyártandó K3.
Körmendi Anna
2021.03.13.
De mielőtt ezekről beszélnénk, lássuk azt a néhány műszaki adatot, amit megosztott a közönséggel a cég.
Körmendi Anna
2021.03.12.
A 300 lóerős turbómotor 5,1 mp alatt gyorsítja 100 km/órára a kézi váltós 718 T-t, a végsebesség 275 km/óra.
Körmendi Anna
2021.03.12.
Természetesen az autó valamelyest nőtt, a szedán hossza 4579 mm-ről 4662-re, a ferdehátú 4275 mm-ről 4459 mm-re.
Körmendi Anna
2021.03.12.
Semmi érdemi részletet nem közölt az újdonságról a Hyundai, a név azonban beszédes: minden bizonnyal a közelmúltig gyártott Starex kisbusz utódjáról van szó.
Körmendi Anna
2021.03.11.
Feltöltött akkukkal 30 kilométert megy a nehéz batár, de ez is elég ahhoz, hogy 5,3 alatti átlag jöjjön ki – csodálatos, nem?
Körmendi Anna
2021.03.11.
Az Aurora Green nem igényel különösebb magyarázatot: a különböző árnyalatokban gazdag északi fény (aurora borealis) természetfeletti szépségét, titokzatosságát kelti életre.