Körmendi Anna
2021.02.22.
Elöl és hátul merev tengelyt kapna, és összkerékhajtási rendszerét is valami komolyabbra kellene cserélni.
Körmendi Anna
2021.02.20.
A csúcsváltozaton az AMG GT 3 és GT versenyautókról származó elemek találhatóak, melyek főleg a jobb aerodinamika miatt indokoltak.
Körmendi Anna
2021.02.19.
A német fővárosban eleve működik már öt darab hidrogénkút, így az üzemanyagcellás szedánok használata nem fog problémát okozni a rendőrségnek.
Körmendi Anna
2021.02.18.
Az akkumulátor-felügyeleti rendszerben egy tévesen elvezetett vezeték következtében rövidzárlat keletkezhet, ami tűzveszélyt eredményez.
Körmendi Anna
2021.02.17.
A koncepcióautó 4,356 méter hosszú, 1,81 méter széles és 1,43 méter magas. Ez nagyjából egy mai Golf mérete hellyel-közzel.
Körmendi Anna
2021.02.17.
Ujjlenyomatot nyomtatnak a csomagtérfedélre, hogy ne legyen kérdés, kié is az autó.
Körmendi Anna
2021.02.17.
Erről persze sok mindent leolvashatunk: az autó szakít a márka eddig alkalmazott formanyelvével, és az új generációs i20 vonalán halad tovább.
Körmendi Anna
2021.02.17.
Az arc másik karakteres eleme az osztott, LED-es fényszóró, amelyet kristályszerű részletek tesznek látványosabbá.
Körmendi Anna
2021.02.16.
A vadonatúj multifunkciós kormánykerék érzékeli, ha elengedi a sofőr: ilyenkor előbb figyelmeztető és riasztó jelzéseket ad, majd aktiválja a vészhelyzeti robotféket, és megállítja az autót.
Körmendi Anna
2021.02.16.
Ehhez lecserélték a leömlőt és csökkentették a sűrítési viszonyt. Az új beállításokkal 340 helyett 387 lóerős, 496 helyett 500 Nm nyomatékú lett a motor.
Körmendi Anna
2021.02.16.
Minden egyes EcoSportra 470 darab palack jut: ennyiből készül el az első és hátsó ülések előtti lábtérben elhelyezett szőnyegekhez felhasznált szövetmennyiség.
Körmendi Anna
2021.02.15.
Az autókat az önvezető funkciók fejlettsége alapján hat kategóriába lehet sorolni.