Körmendi Anna
2018.04.20.
A normál limuzint ugyanannak a kezelésnek vetették alá, mint a kombit; koptatófelületek, robusztus kerékívek és küszöbtoldatok, valamint megnövelt hasmagasság jellemzi az autót.
Körmendi Anna
2018.04.20.
A csaláson kapott gyártókat autónként akár 30 ezer euróval (mintegy 9,3 millió forint) kell büntetni. A befolyt összeget a piacfelügyelet megerősítésére és környezetvédelmi célokra kell fordítani – olvasható a szövegben.
Körmendi Anna
2018.04.20.
A részleteket egyelőre nem árulják el, de a legfontosabb sarokszámokat már közölték, és mivel az autó úgysem fog soha Európába jönni, be is érjük ennyivel.
Körmendi Anna
2018.04.19.
Az ES eddig csak Észak-Amerikában, Oroszországban és Kínában volt elérhető, a világ többi piacain a GS képviselte a márkát a luxuskategória alatti osztályban.
Körmendi Anna
2018.04.17.
Eredetileg egy másik típusból építettek volna raliautót, de aztán a gyár odalökött nekik egy Karoqot, és onnantól nem volt visszaút.
Körmendi Anna
2018.04.15.
A telefon helymeghatározója Soroksárra jelezte a készüléket, ez alapján fogták el a rendőrök a tolvajt és elő is állították.
Körmendi Anna
2018.04.15.
Bár az autógyártók nagy valószínűséggel még azért is kedvelik, mert olcsóbb. Többek számára pedig azt jelenthet lelki nyugalmat, hogy nem állatokról nyúzzák le.
Körmendi Anna
2018.04.13.
Egyelőre még korai erről beszélni, de az év végén, vagy a jövő év elején mutatunk majd néhány olyan autót, ami bizonyítja, hogy nincs szükségünk teljesen egységes stílusra” – mondta Donckerwolke.
Körmendi Anna
2018.04.13.
A rajongók nagy örömére pedig úgy tűnik, hogy a jövőben több típus is kap majd hasonló kúrát, a következő pedig éppen a Genfben leleplezett Auris lehet.
Körmendi Anna
2018.04.13.
Annyi előnye lehet az amerikaiaknak, hogy bár eredetileg egy teljesen új platformra szerették volna felépíteni a Model Y-t, végül a Model 3 alapjait használják majd fel, ami elég nagy terhet vehet le a vállukról.
Körmendi Anna
2018.04.13.
Éppen tegnap számoltunk be róla, hogy immár hazánkban is elérhető az autó, és ezzel szinte biztosnak tűnik, hogy a hétköznapi verziók közül a 224 lóerős A 250 lesz a legerősebb variáns – nehéz elképzelni, hogy a 300 lóerő körüli A 35 és az A 250 közé még bepréselnek egy hajtásláncot.
Körmendi Anna
2018.04.13.
Most a Kia észak-amerikai műszaki központja és egy helyi szakértő, a Mojo Mobility dolgozott ki egy rendszert, amelyet Kia Soul EV villanyautókon teszteltek.