A mostani kilátások szerint az új autók drágulása még nem állt meg, a második félévben folytatódhat, ám az áremelkedés mértékét egyelőre nehéz megbecsülni.
Az elődjénél 0-ról 100-ra 13 százalékkal jobban gyorsuló Nissan Z-t 18-19 colos kerekekkel szerelik.
Idén egyébként már nem pneumatikus, hanem elektromechanikus működtetőt használ a Porsche 911 RSR, ami gyorsabb és pontosabb kapcsolást tesz lehetővé.
A Mercedes a közelmúltban több elektromos divatterepjárót is bemutatott, elég csak az EQC-re, az EQA-ra, vagy a legfrissebb EQB-re gondolni.
Az ebből származó energia hivatott egyenletes sebességű haladás során mozgatni a járművet.
A Horch 853 által ihletett, emissziómentes tanulmányautó az Audi szokásától eltérően hátsókerék-hajtású.
Az autót tehát elvitték az észak-amerikai Famoso Raceway gyorsulási pályára, ahol széria abroncsokon, 37 °C-os léghőmérséklet és 65 °C-os aszfalt mellett tolták padlóig a gázpedált.
Ehhez drasztikus változtatásokat eszközölt egy MINI Cooperen, de mondhatnánk úgy is, hogy nem fejezte be a modellt.
Különleges darab több szempontból is.
Az elektromos autókhoz és azok akkumulátoraihoz használt fémek, mint a lítium, a réz és a kobalt iránti kereslet ugyanis felfelé húzza az árakat.
Az előbbi szériagyártását 2022 derekára tervezte a cég, de a Lexus piaci bevezetéséről eddig nem esett szó.
A Hagerty létre is hozott erre egy alapítványt, amiben eddig 29 autó került bele a Nemzeti Történelmi Járműnyilvántartásba, most pedig csatlakozott a 30. is.