A far azonban a lökhárítónál a leghosszabb, és felfelé rövidül, ami szokatlanná teszi a megjelenését.
Ennek a Grenadiernek a leendő utasterét mutatta most be a vállalat.
A forgalmi rend kialakításakor konzultáltak a Magyar Autóklubbal is, és több javaslatukat is figyelembe vették.
A Ford most bemutatta versenyautójának prototípusát, de nem csak a hajtáslánc változott.
Azóta sokat fejlődött a Subaru összkerekes technológiája, amelyet családi autókban, rali versenyautókban és szabadidőjárművekben csiszoltak.
Emellett rengeteg rakodófelület apróságoknak, pohár- és palacktartók, töltőaljzatok és rögzítőháló javítva a pakolást.
A tömegcsökkentés (mínusz 25 kg az Aventador S-hez képest) ellenére sikerült megtartani az összkerékkormányzást, amely 5 ezredmásodperc alatt reagál a vezető kormányparancsaira.
Az utastérben merész kísérlet zajlik: a pusztán funkcionális cockpit helyett a tervezők színes, mintákkal tarkított vezetői környezetet álmodtak meg.