Az autó 13,5 millió forintnak megfelelő összegről indul és csupán 350 példányt készítenek belőle.
A Hyundai olyan új technológiacsokrot fejlesztett ki, amely lehetővé teszi a hallássérült autóvezetőknek, hogy látás és tapintás útján érzékeljék a külvilágból, illetve az utastérből (pl. navigációs utasítások) érkező hangokat.
A végsebesség mindkét modell esetében 235 km/óra. Akár 140 km/órás sebességgel is képes teljesen elektromosan haladni és az új szabályozásoknak megfelelően villanyról haladva is van hangja az 530e-nek.
Ha ennél is feljebb szeretnénk lépni, akkor már a hardvert is cserélni kell: a Mountune új szívócsövet és intercoolert fejlesztett, valamint módosította a turbó által sűrített levegőt a motorba bevezető légcsövet. Így már 260 lóerős és 365 Nm áll rendelkezésünkre.
Ehhez a tőkét külső befektetők bevonásával biztosítják – közöttük immár David Beckhamével is, aki 10%-os tulajdonrészre tett szert a cégben.
Teljesen leburkolták a 600LT hasát is, így 250-es tempónál 100 kg leszorrítóerőt termel.
A nitrogén-oxid esetében már bevezetetthez hasonló ezen teszteknek 2023-ra működniük kell – szögezték le a képviselők.
Az audiorendszert a Harman Kardon és a Bowers & Wilkins szállítja, a fényűzést üveg kezelőszervekkel fokozhatjuk.
2021. június 3-án összesen 5587-szer utaztak az almazöld kerékpárokkal.
A modern kori La Voiture Noire a maga módján ugyanúgy hajlik a minimalizmusra, mint annak idején az a bizonyos Atlantic: mentes a sallangoktól, az aerodinamikai hókusz-pókuszoktól, vonalait leegyszerűsítették.
A szükséges törvénymódosítást a parlament június végén hagyta jóvá, a közlekedési tárca most véglegesítette az elektronikus útdíj bevezetésének feltételeit.
12,5 másodperc alatt gyorsítja 100-ra az elsőkerék-hajtású Dustert, a végsebessége 168 km/óra.