Nem felejtették el a dízelmotort sem, persze a szokásos 2 literes, négyhengeres verzióban, az induláskor 246 lóerővel.
A repülőgép alapkivitele 9,45 millió dollárba, azaz 2,93 milliárd forintba kerül.
Térjünk rá a dizájnra, mert az sem mindennapi: a dupla vese hűtőmaszk megmaradt, de funkciója megváltozott: csupán a lézeres, radaros, kamerás szenzorokat rejti.
A vízválasztó 20 000 kilométeres éves futásteljesítménynél van a gyártó szerint: aki ennél kevesebbet használja autóját, válassza az öntöltő hibridet.
A harmadik generációs modell már 270 lóerőt tudott, a negyedik pedig, 2013-ban elérte a mágikus 300 lóerős határt.
Új rajzolatú hűtőmaszk, módosított lökhárítók, szürke karaktervonalak, limitált színválaszték: a Hyundai szerint ennyi elég is ahhoz, hogy gyorsabban verjen az ügyfél szíve.
A növények már az első évben kéttonnányi termést hoztak, az idei szüret pedig ennél is gazdagabb volt: 3200 kilogramm mogyorót takarítottak be.
Az autó tisztán elektromos üzemben indul, és a tesztek tanúsága szerint üzemidejének 80%-ban képes így is közlekedni.
Éppen ezért a kormány nem tervezi a szabályozás módosítását.
A teljes hajtáslánc a motortérben kapott helyet, kivéve a Lítium-ion akkukat, amelyek a csomagtartó alatt bújnak meg.
Az FX2-t kifejezetten városi ügyfelei számára dolgozta ki a Ford: azoknak, akik nagyra értékelik a dögös offroad megjelenést, de nincs szükségük energiarabló összkerékhajtásra.
Szintén új az AMG Dynamic Plus csomag, amely a két kisebb modellvariánshoz kérhető, és látványra, valamint tudásra is sportosabbá teszi az autókat.