Az inspirációt az 1980-as és ’90-es évek Le Mans-i versenyautói adták, ami olyan gépeket jelent, mint a Porsche 956 vagy épp a Jaguar XJR-12.
A diszkontkoncepcióval kapcsolatos fejlesztések a magyarországi retailképviselettől függetlenül zajlanak, az osztrák anyavállalat saját szervezésében – tájékoztatta a lapot az OMV Hungaria Kft.
Rácz Jenő idén csatlakozott márkanagykövetként Kiss Ramónához és Michelisz Norberthez, akikkel a Hyundai jóvoltából egy-egy fiatal tehetségnek nyújtanak szakmai segítséget pályafutása beindításához.
Az audiorendszerek palettáján mostantól egy 700 wattos Dynaudio rendszer a csúcs, 16 csatornás erősítővel.
A tető 6,7 mp alatt nyitható, 6,8 alatt zárható, akár 50 km/óra sebesség mellett. A csomagtartó 200 literes.
Az Enyaq lesz tehát az első olyan Škoda villanyautó, amely a VW-konszern új elektromos padlólemezére, az MEB platformra épül.
A Manhart tuningcégnek természetesen ez nem volt elegendő, ezért megpróbáltak többet kihozni belőle.
A Škoda Vision GT impozáns arányaihoz képest meglepően kompakt (4416 x 1906 x 1633 mm), tengelytávja 2611 mm.
Ez persze nem több, mint amennyi egyébként is elfogyott volna: az arab királyságban 7-800 ezer kilométeres futásteljesítménnyel kalkulálnak a taxiknál.
Tizenkét éves gyártása – 1964-ig lépcsős hátú, 1971-ig kombiváltozatban – alatt a Škoda összesen mintegy 400 ezer darabot készített belőle.
Az IS 500-ast a folyóirat tudomása szerint világszerte fogják forgalmazni – reménykedjünk, hogy Európába is jut belőle.
Megfelel az Euro 6d emissziós normáknak.