A koncepcióautó 4,356 méter hosszú, 1,81 méter széles és 1,43 méter magas. Ez nagyjából egy mai Golf mérete hellyel-közzel.
Ez komolyabb fékeket, hűtést és aerodinamikai változtatásokat hoz magával. Két közös verseny várható Super GT sorozattal.
A Felino első terméke, a cB7 2017-ben született meg, majd idén megjelent annak közúti variánsa, Kanada első rendszámozható szupersportkocsija, a Felino cB7R.
Ujjlenyomatot nyomtatnak a csomagtérfedélre, hogy ne legyen kérdés, kié is az autó.
Erről persze sok mindent leolvashatunk: az autó szakít a márka eddig alkalmazott formanyelvével, és az új generációs i20 vonalán halad tovább.
Az arc másik karakteres eleme az osztott, LED-es fényszóró, amelyet kristályszerű részletek tesznek látványosabbá.
A rendszer a különböző üzemmódok között is automatikus váltogat.
A vadonatúj multifunkciós kormánykerék érzékeli, ha elengedi a sofőr: ilyenkor előbb figyelmeztető és riasztó jelzéseket ad, majd aktiválja a vészhelyzeti robotféket, és megállítja az autót.
Ehhez lecserélték a leömlőt és csökkentették a sűrítési viszonyt. Az új beállításokkal 340 helyett 387 lóerős, 496 helyett 500 Nm nyomatékú lett a motor.
Minden egyes EcoSportra 470 darab palack jut: ennyiből készül el az első és hátsó ülések előtti lábtérben elhelyezett szőnyegekhez felhasznált szövetmennyiség.
A kocsihoz Hurricane RR kovácsolt alufelnik rendelhetők, 275/30 ZR20 Michelin gumiabroncsokkal az elöl és 305/25 ZR21 gumikkal hátul.
Az autókat az önvezető funkciók fejlettsége alapján hat kategóriába lehet sorolni.