Ezzel már 10,9 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100 km/órás sebességre a Brabus elektromos Smartja. Végsebességét 130 km/órára korlátozták.
Okostelefon-integráció, sok hangszórós prémium audiorendszer, sok-sok USB töltőaljzat – van itt minden.
A jogosultságok országonként eltérők, így célravezetőnek mutatkozik előre informálódni az adott országban biztosított jogosultságokról.
Az alábbi fotókon látható és éppen új gazdára váró példány egy hamisítatlan versenyváltozat, melynek 2,1 literes turbómotorja több mint 700 lóerős teljesítményt ad le a négy kerékre.
Szimpla konnektorba dugva 7,5, fali töltőboxot használva 2,5 óra alatt tölthető fel az akku, a fedélzeti gyorstöltő legfeljebb 22 kW-tal képes dolgozni.
Ami viszont mégis lesz a Suprában, az a nagyobb motorteljesítmény.
Az összkerékhajtású modell átlagos üzemanyag-fogyasztása 1,9/2,1 l/100 km-re csökkent, a CO2-kibocsátás 42/47 g/km.
A belső színvilág egyszerű és megnyugtató. Az alapszín a barna vagy a szürke, a szerelvények fényes fekete (zongoralakk) mellett fehérek is lehetnek.
Az 5,6 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást felmutató modell öt- vagy hatszemélyes kivitelben elérhető.
Apróság, hogy megnövelték a vezeték nélküli okostelefon-töltő felület méretét.
Ezt a tervek szerint 1000 lóerősre hangolják – ez tuningkörökben rutin beavatkozásnak számít ennél a blokknál.
A Renault a tavalyi 970 millió eurós első félévi nyereség után az idei első fél évben 7,29 milliárd eurós veszteséget könyvelt el, elsősorban a Nissanban birtokolt részesedése miatt.