Egy kétliteres benzinmotor és egy villanymotor párosa mozgatja a Land Rover Defender P400e modellt, az ikonikus terepjáró plug-in hibrid kivitelét.

Az összteljesítmény 404 lóerő, ami a széria legerősebb tagjává teszi a hibrid modellt. És persze a legtisztábbá is: az átlagos CO2-kibocsátás 74 g/km, az átlagfogyasztás 3,3 l/100 km, szerencsés esetben pedig akár 43 kilométert is megtehetünk tisztán elektromos hajtással.
Külön öröm, hogy a full elektromos üzem terepen, felezőt kapcsolva is igénybe vehető, így a Defenderrel minden eddiginél tisztább lelkiismerettel vághatunk neki a vadonnak. Az 5,6 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást felmutató modell öt- vagy hatszemélyes kivitelben elérhető.
Habár nem ekkora szenzáció, mégis fontos, hogy mostantól soros hathengeres dízelmotorral is kapható a Defender. Elsőként a 110-es (hosszú) széria kapja meg a nagy dízelt, 200, 250 vagy 300 lóerős hangolással.
A konnektoros hibrid Defender nem egészen egy héttel azután mutatkozott be, hogy a Jeep leleplezte saját plug-in terepjáróját, a Wrangler 4xe-t.