A Lamborghiniről már több ízben beszámoltunk, nem véletlenül: a használtan 280 ezer eurót, a jelenlegi árfolyamon 85-86 millió forintot is kóstáló járgány valóban különleges, és nem csak hangja miatt.
Ezek a vállalatok konkrétan a következők: Toyota, Lamborghini és Michelin.
Egyébként éppen a német kolléga lett a második, a harmadik pedig a címvédő brité, a mercedeses Lewis Hamiltoné.
A Tesla most megmutatta az úgynevezett Summon mód miket tud jelenlegi állapotában, a szoftver frissített verziójával.
Utóbbiról már tudható, hogy 245 lóerős lesz, és 50 kilométert tud megtenni tisztán elektromos üzemben; vélhetően a Leon ugyanezt az egységet kapja majd meg.
Manapság nem lehet elég szabadidőjárműve egy autógyártónak.
Akárhogy nevezzük, a lényegen az nem változtat: az autó várhatóan távol marad az európai piactól.
A papírokra általában még az „Ungultig” azaz „érvénytelen” pecsétet is ráütik, de a kocsikat ennek ellenére is gyakran elpasszolják.
Egyrészt életmentő fogásokat tanulhatunk, megismerjük a saját, és autónk határait, másrészt csúszkálunk, pörgünk, és jól szórakozunk.
Még úgy is, hogy egy G-osztály lényegében egy guruló páncélszekrény.
Ezt a munkát viszont teljes titokban végezték el, közel 5000 munkaóra alatt: ennyi idő alatt kilenc McLaren Sennát lehetne összeszerelni.
Ennek a különleges W123 kombinak az első tulajdonosa azonban vélhetően nem igazán volt elégedett még a legerősebb, legsportosabb gyári kivitellel sem.