Ez utóbbit a gyártó 700+ lóerősnek ígérte, de a legfrissebb információk szerint a kétszemélyes kis sportautó teljesítménye végül közelebb lesz a 800 lóerőhöz.
A közelmúltbeli ráncfelvarrás óta nyitható tetejű roadster változatban is kapható típusnak állítólag már javában fejlesztik az utódját, mely jelentősen erősebb lesz az aktuális típusnál.
Mára ABS is van az UAZ-ban és központi injektoros motorja van a modernizált 450-esnek, amit ma hivatalosan 452-esnek hívnak.
A tuning sajnos visszamenőleg nem működik, az kizárólag a 2018 augusztusától gyártott benzin- és dízelmotoros 90-es és 60-as szériákhoz, valamint az XC40-eshez lehet megrendelni.
A céljuk, hogy hat FIA által megáldott versenypályán állítsanak be rekordot a hibrid limuzinok között, amibe valószínűleg nem fog beletörni a bicskájuk.
„Minden tiszteletem a Mercedesé, de azt gondolom, hogy az egyedi kultúrájú, stabil piaci pozíciójú márkáknak jobban kell ügyelniük arra, hogy megőrizzék egyéniségüket.”
Az átalakításokat az ülésekkel kezdték, amelyekre Alcantara került a szokásosnak nevezhető méhsejt mintázattal, néhol zöld varrásokkal.
Fernando Alonso presztízse az értékelhetetlen helyezések ellenére azért is ilyen izmos, mert jól dekódolható minden gesztusából, hogy hajtja a bizonyítani és nyerni akarás.
Ezek közös vonása az 1,6 literes szívó benzinmotor, ami manuális vagy automataváltón keresztül juttatja el 105 lóerős teljesítményét az első kerekekre.
Bár hatalmas méretei miatt a H1 nem éppen ideális közúti közlekedési eszköz, a típus igazi rajongói mind a mai napig sajnálják, hogy ilyen autót már nem lehet kapni.
Ugyanakkor a hossz csupán 5 centit nőne (473 cm), a szélesség és a magasság változásai fél centin belül maradnak.
A Cupra Arona már 2020 végén piacra kerülhet, és gyakorlatilag a Polo GTI emelt hasú verziója lesz, azaz 200 lóerős, négyhengeres turbómotor kerülhet az orrába.