Az alapmodellre befizető fogyasztók pedig 2020-ig is autó nélkül maradhatnak.
A modell már túlvan a kötelező frissítésen és már pletykálnak az új generációról is, így valószínűleg nem érné már meg a típust az új, reálisabb képet mutató mérési ciklushoz igazítani.
Videó!
Oldalt egyébként egy Stark Industries felirat is helyet kapott, míg hátul egy Iron Man felirat látható.
A nyers karosszéria egyébként látszólag a 993-as kódjelű 911-eshez áll a legközelebb, de van rajta néhány extra légbeömlő – ami egyébként szintén megerősítheti, hogy egy újabb hajtáslánc kerül majd a lemezek alá.
Modern technológiákból sincs hiány: a fényszórók akár mátrix LED-es változatban is rendelhetők, és természetesen mindenféle vezetéstámogató és biztonsági extrával is teletömhető a TT.
Előzetes információk szerint a Kodiaq GT 4,63 méter hosszú, vagyis 6,3 centiméterrel rövidebb a normál Kodiaqnál.
Ez 530 Nm-t és másfél tonnát jelent, amit a 911 Carrera S és az Audi S5 szintje – mindezt a GT86-nál rövidebb tengelytáv mellett.
Az élénksárga szín magától értetődő a Renault sportszériájánál; a belteret 20 mm-rel mélyebben beépített Recaro kagylóülések (opció) és Alcantara kárpitozás dobja fel.
A Bafa ennek ellenére levette a Tesla S-t a támogatható autók listájáról, mert az alapmodell a hatóság szerint egyszerűen nem megvásárolható, nem lehet ilyet kapni Németországban.
Már az első évben hatalmas siker volt a terepjárós, divatos, városi kisautó, de még tavaly is elment belőle 95 ezer darab Európában.
Mindenesetre dicséretes, hogy az Aston Martin vállalta mindezt, és a kézi váltós Vantage mellett természetesen egyéb változatokkal is készülnek még a gyáriak.