Nyilván nem meglepő a tény, hogy az Arteon is a jól ismert moduláris platformra, az MQB néven ismert alapokra épül: 2.841 mm-es tengelytávja mellett tekintélyes, 4.862 mm-es hosszával és 1.871 mm-es szélességével igyekeztek a szakemberek megnyerő arányokat alkotni.
A hírek szerint az utastér minősége szintén fejlődik, akárcsak a felszereltség (természetesen az összes modern kényelmi, biztonsági, illetve multimédiás extra elérhető lesz), vagyis a Polo minden téren egy teljes kategóriát ugorhat előre.
A beltérben 18 irányban állítható, két réteg bőrbe vont ülések, szénszálas burkolatok és küszöbpanel, valamint sorszámozott plakett emlékeztet az exkluzivitásra. Apropó, exkluzivitás: most először autójuk kivitelében választhatnak magunknak egyedi kronográfot a vásárlók; a titánvázas karórából ugyanúgy 500 darab készül, mint az autóból.
Az R8-ban egy 5.2 literes V10-es szívómotor teljesít szolgálatot 610 lóerő és 560 Nm kíséretében, míg a nagytestvérekben (RS6 és S8) ugyanaz a 4.0 literes, duplaturbós V8-as munkálkodik 605 paripa, valamint 750 Newtonméter maximális teljesítmény segítségével.
Folyamatban van az e-motorok gyártásának előkészítése, és mivel jövőre új modell sorozatgyártása kezdődik, új karosszériagyárat is építettek.
Az elektromos autó kereskedőket sokáig megkímélték ugyanis a döbbenetes 180 százalékos importadótól, melyeket Dánia a hagyományos belső égésű motorral rendelkező járművekre vet ki.
A jármű hang és adatkapcsolatot létesít a segélyhívó diszpécserközpontjával, és továbbítja a szükséges adatokat. A segélyhívás manuálisan is kezdeményezhető a tetőpanelen elhelyezett gomb segítségével.
A Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület szerint jó döntést hozott a társaság, gyűjtők ennek a pénznek a többszörösét is megadták volna a városnéző járműért.
Természetesen a biztonság továbbra is elsődleges szempont, így az autó érzékelői minden pillanatban éberen figyelnek majd a vitorlázó funkció és a start-stop rendszer működése közben is.
Az enyhe változtatások teljesen új összképet adnak; nem túlzás azt állítani, hogy megváltozott a karakter. A visszafogottabb, könnyedebb, elegánsabb megjelenésben az új első világítótest játszik főszerepet.
Az idei sorozat hét versenyéből ez lesz a negyedik, az eddig háromból két aszfaltos és egy murvás volt, a Herczig, Bacigál duó pedig mindkét talajon egy-egy sikert könyvelhetett el.
Az új Kia valószínűleg ugyanúgy az év második felében érkezik, mint a Hyundai Kona, bár valószínű, hogy nem egyszerre mutatják be a két modellt, hogy legalább a közönség figyelmét ne osszák meg, ha már egymás konkurensei lesznek a piacon.