23 éve, már 1997 óta üzemel Hambachban a Daimler-gyár, ahol már évek óta gyártják a Smartokat.
Az új szabályozás nem korlátozza indokolatlanul és aránytalanul a foglalkozás szabad megválasztásához kötődő alapjogot, hiszen kizárólag a szakma végzése szempontjából releváns bűncselekményeket sorolja fel.
Pedig lehetne, és éppen termelhetné a pénzt.
A hátsó nyomtáv 20 mm-rel nőtt, a kipufogók széles, osztott véget kaptak, a keréktárcsákat újrarajzolták.
Úgy tudjuk, ez nagyságrendileg 300 lóerős lehet, azaz 50%-kal erősebb a normál ID.3-nál.
Ennek (mármint a Qi-panelnek) a közvetlen közelében két darab USB-C töltőportot találunk; a szokásos USB-A ma már idejét múlt technológiának számít, ezért el is dobta a Škoda.
A három tartály 17,33 kg földgázt tud fogadni.
761 lóerővel jött meg a Porsche Taycan Turbo S, aztán hamar bemutatták a szerényebb Turbo és az akár 571 lóerős 4S változatokat is.