Ugyanakkor tévedés lenne azt gondolni, hogy kizárólag csupán az autógyártók fókuszálnak az ártalomcsökkentésre.
A típus jelenlegi csúcsmodelljében található 6 literes biturbó W12-es erőforrás 635 lóerős teljesítményt, illetve kereken 900 Nm-es nyomatékot ad le.
Jelenleg már folynak az előkészületek az elektromos meghajtások következő generációjának (prémium elektromos platform – Premium Platform Electric – PPE) gyártásához, ezeket a jövőben a konszern különböző elektromos modelljeibe építik majd be.
Európában, így Magyarországon is a kombi jelenik meg először, ezt követi az ötajtós. A ferdehátú verzió 2020 első felében csatlakozhat a Combihoz.
Az összkerékhajtással párhuzamosan 20 mm-rel megnövelték a szabad hasmagasságot, hátul kanyarstabilizátort szereltek be, illetve áthangolták az első és hátsó felfüggesztést.
A modell a harmadik negyedévtől kerül forgalomba.
Motortuning sajnos nincs, így be kell érnünk 63 lóerővel és 92 Nm-rel. Ez Japánban törvényi szabályozás a kei-car szegmensben, tehát ezzel nem volt mit csinálni.
A Kiának a 11 499 000 Ft alapárú e-Nirót kéne lejjebb vinnie félmillióval.
Ám a parlament elé terjesztett javaslat a megbízhatósági vizsgálat körét kiterjesztené a jármű műszaki megvizsgálásával, illetve környezetvédelmi felülvizsgálatával összefüggő ügyekben a vizsgabiztosokra is.
A hatfokozatú kéziváltóval, illetve hétfokozatú automataváltóval szerelt, 5 ajtós és kombi változatokban készülő Focus ST európai forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
Hogy később eljön-e Európába, egyelőre nem tudni.
Perez az azóta eltelt években a középmezőny egyik ászává vált, számos erénye közül legfőbb erősségének a gumikezelése számít, csapata, a Racing Point technikai igazgatója szerint egyenesen a mezőny egyik legjobbja ebben.