Körmendi Anna
2019.04.10.
Az autókereskedelem szereplőinél az elmúlt két esztendőben összesen hatszáz különféle eljárást tartott a hatóság.
Körmendi Anna
2019.04.10.
Ausztrália jelenleg sehol nincs a hidrogén alapú közlekedés terén, ám lassúságuk nem jelent érdektelenséget: a kontinensnyi ország feltett szándéka, hogy rövid távon a világ első számú hidrogén exportőrévé lépjen elő.
Körmendi Anna
2019.04.10.
A modell az alapverzióhoz hasonlóan 325i-ként, négyhengeres turbómotorral kezdi meg piaci kínai pályafutását.
Körmendi Anna
2019.04.03.
Annyit elárultak még, hogy a VW egy nagyméretű szabadidőjármű, az Audi viszont egy kompakt nagyvárosi járgány.
Körmendi Anna
2019.04.03.
A megoldás egyelőre meglehetősen bumfordi, mire sorozatgyártásba kerül, nyilván finomítanak rajta.
Körmendi Anna
2019.03.30.
Utóbbiról már tudható, hogy 245 lóerős lesz, és 50 kilométert tud megtenni tisztán elektromos üzemben; vélhetően a Leon ugyanezt az egységet kapja majd meg.
Körmendi Anna
2019.03.30.
Manapság nem lehet elég szabadidőjárműve egy autógyártónak.
Körmendi Anna
2019.03.30.
Akárhogy nevezzük, a lényegen az nem változtat: az autó várhatóan távol marad az európai piactól.
Körmendi Anna
2019.03.27.
Ezt a munkát viszont teljes titokban végezték el, közel 5000 munkaóra alatt: ennyi idő alatt kilenc McLaren Sennát lehetne összeszerelni.
Körmendi Anna
2019.03.25.
Ez tehát a legnagyobb hír, de vannak módosítások is: az utastérben zongoralakk betétek, új multimédiás rendszer, valamint végre háromszemélyes hátsó üléspad (az eddigi szigorúan kettes ülés volt) jelenik meg.
Körmendi Anna
2019.03.25.
Valójában igen nehéz városi sportautót építeni.
Körmendi Anna
2019.03.25.
Legfontosabb megkülönböztető stílusjegye a dupla buboréktető, amely a szélvédő felső élétől egészen a farig húzódik: a tervezők feleslegesnek ítélték a hátsó szélvédőt.