Ezt a dolgot vagy elengedjük, és nem aggódunk miatta folyamatosan, vagy valami módszert kell találni a védekezésre.
A rendszer szépsége, hogy utólag is felszerelhető, és mivel a visszavezető ágra illesztik, használata nem befolyásolja a hűtés hatásfokát, és ezáltal a motor teljesítményét sem.
A matt Mantis-zöld fényezés mellett nyers szénszálas motorházfedél nyújt vadító megjelenést.
A vételárról egyelőre nem nyilatkozott a SEAT.
Az autó 7,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 227 km/ra.
Ez már nagyjából az a szint, amit az új M3-as belépőmodellje tud majd.
A szakértők szerint azonban ennél is nagyobb potenciállal bír a technológia az olyan, költség- és időigényes folyamatok optimalizálásában, mint a műszaki fejlesztés vagy a formatervezés.
A szabályozás teljesen automatikus, így eltérő tengelyterheléskor (pl. vontatáskor) stabilabban és kényelmesebben vezethetünk.
Ebben is többek között bőrülések, szórakoztató rendszer és négyzónás klíma gondoskodik a kényelemről.
A 469 cm-es Q5 Sportback mindössze 0,7 cm-rel hosszabb a normál crossovernél, a magasság és a szélesség ugyanaz, viszont a közegellenállási együttható kedvezőbb (0,30.)
Valaki pedig inkább megáll minden kúton, de nem hagyja ki, hogy AMG Merciben rettegjen a család.
A motorhoz nem nyúltak, de a kipufogó ércesebben szól, ráadásul speciális végcsövet kapott az autó.