A hatóságok azt ígérik, hogy az aszfalt hűtésére nem ivóvíz-minőségű ipari vizet használnak.
Egyelőre csupán egyetlen fényképet tett közzé újdonságáról a Suzuki, de elárulták, hogy a beltér barna színvilágot kap, az autót pedig elsősorban hobbifelhasználásra szánják.
Történelmi előzménye is van az autónak: 1973-ban egy A110 (természetesen az akkori széria, nem az új) nyerte meg a Monte Carlo ralit.
Persze ez is csak tanulmány lesz egyelőre, de muszáj belehúzniuk: 2021-től futószalagon kell érkeznie a gyár részben vagy teljesen villamosított modelleinek.
Persze mindig van, akinek más kell, és mindig vannak, akik ezt ki is tudják szolgálni.
A tanácsadók az Egyesült Államokban, Kínában, Japánban, Németországban és Franciaországban kérdezték meg az autósokat. Közülük legjobban a kínaiak lelkesednek az önvezető autókért.
A Leon hajtáslánckínálatából csak a tisztán elektromos verzió hiányzik: a benzin- és dízelmotorok mellett lesz földgáz-üzemű (CNG), mild hibrid és plug-in hibrid Leon is.
Egyelőre nem tudni, hogy csak a harmadik generációt búcsúztatja-e a Mercedes, vagy végleg elköszön az SLC-től.
Mindez valószínűleg teljesen felesleges egy olyan jármű esetében, mely leginkább a belvárosban lesz látható.
Ülésből háromfélét kérhetünk, a sportosan kényelmestől a szénszálbetétes sportüléseken át a majdnem-versenyülésekig.
Az új generációs Leaf akkucsomagját és inverterét alkalmazó hajtáslánc több mint kétszer olyan erős, mint az első, még 2011-ben bemutatott Leaf Nismo RC volt.
A rugóutak hosszabbak, a kirugózás lágyabb lett, ugyanakkor gondoskodtak arról, hogy kanyarban és bukkanókon ne kezdjen imbolyogni az autó.