Elektromos turbófeltöltő táplálja levegővel a Range Rover Sport HST új, háromliteres, soros hathengeres benzinmotorját. A 48 voltos villamos turbó fél másodperc alatt pörög fel, a gyár szerint teljesen kiküszöbölve a turbólyuk-jelenséget.
A V6-os elődjénél pörgősebb és kiegyensúlyozottabb új motor legnagyobb teljesítménye 400 lóerő, maximális forgatónyomatéka 550 Nm. Álló helyzetből 6,1 másodpercig tart elérni a 100 km/órát, a végsebesség 225 km/óra.
A fokozatmentesen változó szelepvezérlésű motor fogyasztását mild hibrid rendszer csökkenti; a fékenergia-visszanyerést és start-stop funkciókat is kiszolgáló, 48 voltos komponensnek köszönhetően a hivatalos átlagfogyasztás 9,3 l/100 km.Az új hajtáslánc, amely egyes piacokon 360 lóerős kivitelben is létezik majd, egyelőre kizárólag egy különleges HST kivitelben elérhető. Ez szénszálas külső dekorelemeket, kétféle alufelnit, piros féknyergeket ad, az utastérben módosított színkombinációkat, műszerfalra erősített modelljelzést és egy sor biztonsági és vezetőtámogató funkciót találunk.
Az új hajtáslánc, amely egyes piacokon 360 lóerős kivitelben is létezik majd, egyelőre kizárólag egy különleges HST kivitelben elérhető. Ez szénszálas külső dekorelemeket, kétféle alufelnit, piros féknyergeket ad, az utastérben módosított színkombinációkat, műszerfalra erősített modelljelzést és egy sor biztonsági és vezetőtámogató funkciót találunk.