Ausztrália jelenleg sehol nincs a hidrogén alapú közlekedés terén, ám lassúságuk nem jelent érdektelenséget: a kontinensnyi ország feltett szándéka, hogy rövid távon a világ első számú hidrogén exportőrévé lépjen elő.
A modell az alapverzióhoz hasonlóan 325i-ként, négyhengeres turbómotorral kezdi meg piaci kínai pályafutását.
A négy kereskedést üzemeltető gelsenkircheni Glückauf Toyota tavaly vette meg első Miraiját, majd a kedvező tapasztalatok nyomán idén további hármat rendelt.
Nem is feltétlenül kell limitált szériás modellnek lennie, ám a korlátozott darabszámú kiadások esetében még ennél is súlyosabb a helyzet.
Az új generációs kisautó hamarosan érkező, tisztán elektromos verziójából viszonylag könnyen fejleszthetne izom-ökoautót a gyár.
Annyit elárultak még, hogy a VW egy nagyméretű szabadidőjármű, az Audi viszont egy kompakt nagyvárosi járgány.
A megoldás egyelőre meglehetősen bumfordi, mire sorozatgyártásba kerül, nyilván finomítanak rajta.