Három képet is megosztottak hazánk legnevesebb versenypályájáról, a Hungaroringről.
A közlekedők egy része csak addig tartja be a szabályokat, amíg úgy érzi, hogy a hatóság látóterében van, és esetleges mulasztásának elmarasztalás lehet a következménye.
Éppen ezért a 360C fedélzetén nem csak aludni lehet: az autó átrendezhető mobil irodává, nappali szobává és szórakoztató központtá is.
Éppen ezért a 360C fedélzetén nem csak aludni lehet: az autó átrendezhető mobil irodává, nappali szobává és szórakoztató központtá is.
Ezeken felül még a szokásos vezetőtámogató funkciókat is megkaphatjuk felárért, az autonóm vészfékezőtől a holttérfigyelőig.
A hatótávolság az előzetes számítások szerint 450 kilométer.
Az övvonal alatt a szokásos elválasztó falat találjuk, két darab 12 colos monitorral, fölötte pedig egy elektrokróm üvegfelületet, amely gombnyomásra opálossá válik, így gátolva az átlátást.
A narancssárga és halvány kék fényezésen túl 9-es rajtszámot kapott, 20 colos kovácsolt alufelniken gurul és karbon borítású tetőoszlopokat kapott.
A BMW februárban maga jelentette a szövetségi gépjármű felügyeletnél (Kraftfahrt-Bundesamt) a 750xd és M550xd modelljeit érintő szabálytalanságot.
Éves szinten az idei 14247 kishaszonjármű a tavalyi számot 21,2 százalékkal, a tavaly előttit 3,2 százalékkal haladja meg – írták.
A belső tér is a külsőhöz hasonlóan elrugaszkodottan modern.
Már az első rajzok alapján is egyértelmű volt, de a felmatricázott prototípusok tovább erősítik bennünk azt a meggyőződést, hogy szemből a T-Roc és a többi testvér által megkezdett irányvonalat követi majd.