A Tarracóból az első autók decemberben, januárban készülnek el, így februártól jelenhet meg a piacon a modell.
Az összkerékhajtású, meglehetősen nagy hasmagasságú autóhoz kétféle hajtáslánc kérhető. A 6.6 V12-es 859 lóerős, a 4.4 V8-ast erejét villanymotor húzza fel 598 lóerőre.
A hivatalos világpremier októberben lesz, a forgalmazás vélhetőleg ezzel egy időben indul be.
A sötétszürke, metálfekete vagy viharfehér árnyalatban kínált Navara N-Guard megjelenését egyedi matricázás teszi teljessé; ezek az ajtók aljától a hátsó kerekekig nyúlnak.
És ha ez nem volna elég, a férfiak által okozott vagy elszenvedett balesetek jellemzően költségesebbek is voltak, bár a különbség nem haladja meg a néhány százalékot.
Az Arkana a márka összes újkori stílusjegyét magán viseli, a horog alakú LED-es nappali fényektől kezdve a széles hűtőmaszkon át a hátul hosszú csíkba nyúló, szinte összefüggő helyzetjelzőig.
A vegyes átlagfogyasztás karosszériától és váltótól függően 6,3-6,7 l/100 km.
A sportos modell az A3 Limousine-nal és Cabriolet-val, valamint a TT Coupéval és Roadsterrel közös gyártósoron készül, ezzel az Audi-konszernen belül a győri gyár rendelkezik az egyik legrugalmasabb szereldei gyártószalaggal.
A Toyota összevonja a két modellcsaládot, és minden piacán egységesen a tradicionális Corolla néven árulja majd alsó-középkategóriás modelljét.
A vállalat rekordszámú, 652 700 személygépkocsit adott el az első fél évben, ami 11,6 százalékkal több a tavalyi első hat havinál.
Az induló bruttó ár 3,7 millió forintnak megfelelő összeg; a csúcskivitelért 4,5 milliót kell kifizetni.
A Mercedes-Benz már korábban is bemutatta, hogy szerintük mi a következő lépés, most azonban úgy tűnik, hogy egyre közelebb kerül a Digital Light a megvalósításhoz.