A lemezek alatt teljesen elektromos hajtáslánc rejlik, méghozzá 748 lóerős teljesítménnyel és egyetlen feltöltéssel 500 km feletti hatótávval.
Ezzel kényelmesen rugózik a Cayenne, a felfüggesztések szépen elnyelik az út egyenetlenségeit, de a nyomvályúkban és az autópályák burkolati illesztésein nagy tempóval áthaladva kevésbé fölényes.
A dízelbotrány költségeinek az előteremtéséhez pedig "a lehetőségek sokkal szélesebb tárháza áll rendelkezésünkre annál, ami a közbeszéd tárgyává vált".
A tapadás fokozásáról és az élmények szerzéséről a hátsó tengelyre szerelt elektronikusan vezérelt differenciálmű is gondoskodik, amely akár teljes zárásra is képes.
Persze épp emiatt tesztalanyunk messzebb áll a személyautós élményektől, mint a pickup szegmens többi tagja, azonban ez nem jelent hátrányt azok számára, akik éppen a munkás jegyeket keresik platós modelljükben.
Ken Okuyama egyelőre csak egy példányban építette meg az autót, de várhatóan több is születik majd belőle, mint ahogyan előző alkotásából, a tavalyi Kode 57-ből.
Mivel Németország az autópiaci váltás európai éllovasának tekinthető, érdemes megnézni, milyen kihívások jelentkeznek az ügyben.
A gyáregységek az ország egész területén elszórva, közel 10 milliárd euróból épülnének meg.
Könnyen lehet, hogy a száguldó cirkuszban egy jelenleg még nagyon fontos pozícióban lévő ember hamarosan elveszíti az állását.
A Continental kifejezetten villanyautókhoz kidolgozott, új koncepciója a felnivel egybeépített féktárcsát alkalmaz. Azt mondják, soha nem kell kicserélni.
Egymást lökdöste a méregdrága, tuningolt G Merci és egy öregecske ML valahol Oroszországban.
A kompakt crossover megújulása könnyen észrevehető, holott radikális változtatás nem történt. A módosított lökhárítók és a kissé átrajzolt világítótestek mellett megújult a kerékkínálat és a színpaletta - tesztautónk az utóbbi két újítást kiválóan prezentálja.