Bár sokan tudják, hogy a gumik profilmélységére van előírás, azt kevesebben, hogy azok nem egységesek. Mutatjuk őket, ahogyan azt is, hogy milyen értékekkel kapjuk az új gumikat.
Háromszázezer Euro5-ös motorral szerelt kocsira nem találnak vevőt a német kereskedők. Az okot valószínűleg már mindenki meg tudná tippelni.
Nem meglepő módon egyébként a GT logót is magán viseli az újdonság, aminek egyik érdekessége, hogy a Kia frankfurti dizájnstúdiójában álmodták meg, ami mindössze 500 méterre van az autószalon helyszínétől, így valóban „otthon” mutatkozik majd be az új koncepció.
Az E350d típus öngyulladós motorján egy picit tovább reszelnek a stuttgarti fejlesztők.
A Beijing Hyundai Motor Co, a Hyundai Motor és a kínai BAIC Motor Corp 2002 óta működő közös vállalata múlt hét óta a gyártás fokozatos leállítására kényszerült négy kínai üzemében.
Egy méretes kijelzőt azért beszereltek a gyáriak, hogy az utasok minden fontos információt láthassanak az autóról, az úti célról és egyéb fontos dolgokról az utazással kapcsolatban.
Kisebb tömeg, nagyobb teljesítmény, eltérő méretű első és hátsó kerekek: a Porsche Cayenne tényleg sportautónak hiszi magát.
A Volkswagen kiállt a dízelcsúcson született megállapodás eredményei mellett a német szövetségi környezetvédelmi miniszter kifogásaival szemben.
A vezető azt is elmondta, hogy az elektromotorok fejlesztése az egyik legfontosabb pontja a fejlődésnek, így azt nem kívánják kiadni a kezükből, tehát nem vesznek majd át másoktól kész megoldásokat.
Targatető vagy vászontető? Oly mindegy. Egy Mazda MX-5-nél továbbra is a közvetlen vezetési élmény a legfontosabb.
Ha olajos lesz a pálya, pillanatok alatt roncsderbivé válik a versenypályán körözés.
Kemény fába vágta fejszéjét egy amerikai autókozmetikával foglalkozó vállalkozás. Egy évek óta szabad ég alatt senyvedő Mercedest ráztak gatyába.