Mindenesetre az új változat természetesen könnyebb és gyorsabb lesz, mint a jelenlegi kivitel: mindezt nem csak a még több alumíniumnak és karbonnak, hanem az új 3-as sorozat CLAR padlólemezének is köszönheti majd, amit a 7-es és az 5-ös után a középkategóriás is megkap.
A végeredmény 4 másodperc körüli 0-100-as sprint lehetne, és természetesen minden más szempontból is sokat gyorsulna az autó.
Utóbbit egyébként a Courier is megkapja, de formák tekintetében akárcsak kívül, belül is kevesebb lesz a változás a kisebb testvérnél.
A kisebb teljesítménynövelés még nem minden, ugyanis az automata váltót is optimalizálta a Polestar, így gyorsabb váltások és közvetlenebb reakciók teszik élvezetesebbé a tulajdonosok mindennapjait.
A szakember szerint ez amellett, hogy felszabadítja a tervezőket, rengeteg kérdést is felvet, melyek közül a legfontosabb az lehet, hogy mégis mire használják fel a felszabaduló helyet – ez pedig nagy hatással van az autó megjelenésére is.
Természetesen modern vezetéstámogató és biztonsági rendszerek is elérhetőek lesznek, így például szinte biztosan lesz sávtartó és adaptív tempomat is.
Nem csoda hát, hogy a gyáriak egyre feljebb törnek, hogy tartsák a lépést, a következő nagy dobásuk pedig egy kétajtós különlegesség lehet, amely mind luxusban, mind pedig teljesítményben felveheti majd a versenyt a legdrágább konkurensekkel.
A Hyundai azonban nem volt szégyellős, és úgy érezte, mindent meg kell tennie azokért a vásárlókért, akik a nyílt napokon is szeretnék kihasználni az i30 N képességeit. A teljesítmény ugyan nem növelhető, de a versenypályákon igen hasznos kiegészítőket tettek elérhetővé a gyáriak.
Egyedül tehát a gyalogosvédelem esetén van eltérés, de ott is minimális: míg az Impreza 82, addig az XV 84 %-ot érdemelt ki.
Próbálkoztak másik, nem DAF, hanem Rába motoros 350-essel is, de annak a felújítása végül félbe maradt és később donorként használták fel, miután az iskola egy katasztrofális beázás után beadta a derekát, és megszabadult a régi Ikarustól.
Az elektromos hajtással rendelkező személyautók a korábban előrejelzettnél nagyobb tempóban nyernek teret maguknak.
A Lamborghini hétfő délután rántotta le a leplet az első SUV-járól, az Urusról, ami a bejelentés alapján úgy tűnik, teljesítményben hozni fogja azt, amit a leendő tulajdonosok várnak tőle.