A már tesztelés alatt lévő, létező rendszer elektromos áramot állít elő, amelyet egy hibrid modell könnyedén hasznosít – akár 5 százalékkal fokozva a hatékonyságát.
A töltést viszont gyorsan letudhatjuk a két gyártó közös összefogásából született 800 Voltos villámtöltőnek köszönhetően: csupán 15 perc kell a lemerült akkuk 80 százalékos szintre történő felpumpálásához.
A továbbra is Pozsonyban készülő új modell méretben gyarapszik – egyes források szerint a jelenlegi 4,8 méterről akár 5 méter közelébe is növekedhet a hossza.
Elmondta azt is, hogy 2025-től a Toyota minden egyes modelljét kínálja majd valamiféle elektromos hibrid verzióban is.
Elmondta azt is, hogy 2025-től a Toyota minden egyes modelljét kínálja majd valamiféle elektromos hibrid verzióban is.
Állítólag 400 lóerő feletti érték a cél, ami minden további nélkül megvalósítható lehet, hiszen ma napság a 150 lóerős literteljesítmény egyáltalán nem lehetetlen, ami 3 literből akár 450 lóerőt jelent.
A Toyota már dolgozik azon az okostelefonos alkalmazáson is, amely segítségével az autó felismeri közeledő utasát, és mire az helyet foglalna, előre testre szabja az ülést.
Ahogy azt is, ha időben kikapcsoljuk, illetve lejjebb vesszük az elektromos fogyasztókat, ha már nem szükségesek, legyen az páramentesítés az üvegeken, ülésfűtés, ködlámpa (pláne hátul), hatosra tekert ventilátor, bármi.
A tervezett munkaidő-csökkentéssel elérendő célokat vagy a megmentendő állásokat illetően nem közöltek pontos információkat.
Ezek persze csak az alapárak, amik bár a legfontosabb extrákat már tartalmazzák – mint például az iDrive alapverziója vagy éppen a klíma –, de amennyiben egy igazán vagány és jól felszerelt X2-őt szeretnénk, akkor ennél mélyebbre kell nyúlnunk a pénztárcánkban.
A tervezők helyében nem lennénk szívesen, hiszen egy ilyen ikonikus autó újjáélesztése óriási terhet és felelősséget jelenthet számukra, de bízzunk benne, hogy végül jól fog elsülni munkájuk gyümölcse, az új Defender.
A cégnél, összesen 12 típusból álló termékcsalád gyártását tervezik, többek között helyközi, elővárosi, városi és turistabuszokat gyártanak majd.