„Úgy véljük, az elektromos mobilitás a jövő” – mondta Woebcken szerdán a CNBC-nek.
Ez a kivitel egy Le Mans-i rekord sebességről is híres, a 750 lóerős gép a Mulsanne egyenesben elérte a 346 km/órát.
A Mercedestől megszokott módon a bevezetést egy különleges, Edition 1 változattal kezdik meg, amely egyedi, matt-szürke fényezést és szinte minden elképzelhető extrát megkap – beleértve az AMG csomagot és az egyéb kényelmi és biztonsági extrákat.
Ez a kivitel foglalja majd el a paletta csúcsát, így szinte biztosak lehetünk benne, hogy GT változatban is elérhető lesz majd, ami egyébként jóval izmosabb lehet, mint a jelenlegi verzió.
A nagyteljesítményű, 350 kW-os töltők áltagosan 5-8 perc alatt töltik fel a legmodernebb elektromos járműveket, háromszor gyorsabban, mint a jelenleg használatban lévő bármely más töltők. Ezek az egységek a CCS kombinált töltőrendszert használják majd.
A 7 perc 23 másodperces idejével pedig nem kevesebb, mint 11 szekundumot vert rá az olaszok büszkeségére, ezt pedig videón is megörökítették az angolok.
Aki kedveli a Volkswagen legendás kompaktját, annak mindenképpen érdemes végignéznie az animációt, ráadásul nem csak a képek, hanem a hangok miatt is.
A hivatalos elnevezés egyébként Alfa Romeo Sauber F1 Team lesz.
A Porsche azonban ennél jóval tovább tekint, ugyanis egyes hírek szerint az önvezető technológiát a versenypályás körülmények között is felhasználnák, méghozzá egyfajta oktatórendszerként.
Az összkép így kifejezetten kellemes, egyszerre sportos és elegáns, noha az Infiniti terepesekre korábban jellemző, szinte aránytalanul hosszúra nyújtott motorháztető ezúttal elmaradt – ez persze nem feltétlenül baj.
A kapcsolható összkerékhajtás mellett megjelent egy automata üzemmód is a Wranglerben, illetve a terepjárási képességek is fejlődtek – ugyanakkor a fordulókör és az irányíthatóság is csökkent, ami közúton is jó szolgálatára lesz a tulajdonosoknak.
A hosszított kivitel esetében is ugyanazt kapjuk a frissítéssel: finoman átszabott hűtőrács és fényszórók, illetve kisebb változtatások, míg belül a dupla érintőképernyős megoldás és a digitális műszerfal jelentenek újdonságot – és persze az új extrák.