Az utastérben még finomabb anyagokkal, új formájú kormánnyal és modernebb műszerfali kijelzővel illetve klímakonzollal találkozhatunk – a GT Line esetében egyedi, szürke kontrasztvarrással ellátott, GT Line logós ülések jelzik, hogy a sportosabb kivitellel van dolgunk.
A tervek szerint a következő években jelentősen bővítenék az ország töltőhálózatát, valamint az A9-es autópályát teljes hosszában elektromosautó-baráttá építenék át.
Sebességváltója egyáltalán nincs az autónak, egyetlen fix áttételű erőátviteli rendszere gondoskodik a folyamatos és zökkenőmentes nyomatékátvitelről.
A legizgalmasabb pontja az Aventura Exclusive koncepciónak mégis a lemezek alatt található, ugyanis a Volkswagen 3-literes V6-osának megvadított verzióját építették be a mérnökök.
Tudod, milyen lenne, ha minden nagyobb gyártó készítene a saját márkája alatt szupersportautókat? Nagyjából ilyen.
Lehet, hogy jövőre már mutatnak belőle valamit, de addig csak az olyan tervekkel hangolódhatunk rá, mint amilyet az SP Designs készített. Fogtak egy GTC4Lussót, ami már eddig is több tabut ledöntött a Ferrarinál, hiszen egy összkerékhajtású, kombiszerű sportkocsi, és terepjárós kiegészítőkkel látták el.
Az Automobilwoche szerint a szigorú európai károsanyag-kibocsátási előírások kényszerítették olyan extrém mértékű – állítólag évi egymilliárd dolláros – kutatás-fejlesztési kiadásokba az Opelt, ami felemésztette a márka üzemi hasznát.
A 3,9 másodperces gyorsulásra és 307 km/órás végsebességre képes, 510 lóerős, 2,9 literes biturbó V6-ossal szerelt Quadrifoglio kivitel szinte kívánja, hogy meghajtsák, és a három pilóta úgy vezette, ahogyan egy ilyen autót kell.
Felipe Massa a futam harmadik körében koccant Max Verstappen Red Bulljával. Szerencséjére nem büntették az esetért. A pilóta elégedett teljesítményével:
A hajtásláncokhoz nem nyúltak hozzá a gyáriak, az pedig csak a vásárlókon áll majd, hogy melyik egységet rendelik meg a Ranger Black Edition mellé: a 2,2 literes dízel 130 és 160 lóerővel, míg a 3,2 literes öthengeres öngyulladós 200 tagú ménessel áll a vásárlók rendelkezésére.
Többször cserélt már gazdát, mégis alig futott a legelső Nissan 350Z. Most ismét eladásra kínálják a tökéletes állapotú, 1-es alvázszámú japán remekművet.
Simán kikerülhette volna a sofőr az előtte lassan haladó autót, ehelyett csak villogott rá. Meg is lett az eredménye.