Motorból csak benzines lesz, egyelőre sem G-Tec gázüzemű, sem hibrid vagy akár mild hibrid hajtáslánc nem kerül a Fabiába.
Ezzel 4,5 másodperc alatt gyorsul 96 km/órára (európai adatok nem állnak rendelkezésre) – nem rossz, bár az azonos padlólemezre épülő RC F-nek 4,0 mp is elég ehhez.
Az elektromos járművek környezetbarát előnyei (a gyakorlatilag zajmentes, zéró helyi károsanyag-kibocsátással járó közlekedés lehetősége) mindenekelőtt városi sebességeknél, sűrűn lakott területeken érvényesülnek a leginkább.
Alapfelszerelés az Audi Drive Select adaptív futómű-szabályozás, míg a légrugózás 76 mm-es tartományban képes variálni a szabad hasmagasságot.
A váltás mindenesetre feltételezi, hogy a Tesla hamarosan újabb áttörésre készül az autonóm vezetési funkciók fejlesztése és piaci bevezetése terén.