Az átlagembernek ezzel együtt kell élnie, ha viszont valakinek rengeteg sok pénze van, az erre is találhat megoldást – például a Rolls-Royce-nál.
Ez viszont nem jelenti azt, hogy a típus a közeljövőben ne kapna részben elektromos hajtásláncot.
A svédek szénszálas anódot és lítiumion foszfát bevonattal ellátott alumínium katódot alkalmaztak; a kettőt elektrolitba áztatott üvegszálas szövet választja el.
Az előzetesen 2,8 millió dollárra (kb. 840 millió Ft) taksált autó reménybeli vásárlóit ugyanis megkérték, hogy töltsenek ki egy online kérdőívet.
Ha minden igaz, hamarosan nem lesz oka panaszra az LS rajongótáborának: japán sajtóértesülések szerint visszatér az LS 600h, azaz megint lesz V8-as hibrid a Lexus palettáján.
Ennek következtében az Európa-szerte levezetett távolságok 40 százalékát így teszik meg, tehát a teljes közúti károsanyag-kibocsátás felét céges flottaautók juttatják a levegőbe.
A Berlin melletti Grünheide-ben idén induló üzemegységbe főleg a műszaki vezetői területeken van emberhiány.
Ma már egyre nehezebb jó állapotban lévő, relatíve szerény futásteljesítményű első generációs NSX-et találni, most viszont felbukkant egy ilyen, éppen új gazdára váró példány.
A soros háromliteres benzinmotor 286, a villanymotor 113 lóerőt tesz hozzá a közös 394-hoz, a rendszernyomaték 600 Nm. Az üresen 2,5 tonnás autó 5,6 mp alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 235 km/óra.
Pedig a Toyota fejlesztőközpontjában sok energiát fordítottak arra, hogy kezesebbé, ugyanakkor nyugodtabbá tegyék az autót. Ennek érdekében számos ponton növelték a karosszéria merevségét.
A forgalmi terelések teljes időszakában a kerékpáros és gyalogos forgalom fenntartása biztosított lesz.
Rengeteg fejlesztés és sok új modell érkezik a BMW-től ennek ellenére.