Az újonnan kifejlesztett külső légzsák szerintük 40 százalékkal csökkentheti az utasok sérülésének súlyosságát egy oldalról érkező ütközés során.
Bár fotókon nem láthatjuk, a korai szemtanúk beszámolója szerint sokat javul az utastér minősége, jobb anyagok, elegánsabb formák várják az utasokat.
Ami technológiai szempontból különlegessé teszi a konstrukciót, az nem is annyira a vázszerkezet, mint maga a szövet, amit nanomilliméteres lyukakkal borítottak, így tökéletes vízállóság mellett is szellőzik.
De azért nem árt, ha a forgalmi engedély a kezünk ügyében van, mert egy közúti ellenőrzés során kérheti a rendőr.
Erre az alapra nem csak közel 6 méteres polgári luxuslimuzin készül majd, hanem kisbusz és kabrió kivitel is. Ezeket pedig az újonnan megnyílt Aurus szalonban tudják összeállítani a vevők.
A legkorábban 2020-ban leleplezendő újdonság benzinmotorja az előzetes híradások szerint egy több turbóval megfújt hathengeres erőforrás lehet.
Kevesebb lett a baleset, de ezt hajlamosak vagyunk elfelejteni olyankor, amikor a pirosnál kell várakoznunk, súlyos másodperceket vesztegetve el életünkből.
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) által kiírt tenderre március 3-ig várják a pályázatokat, a kiválasztásra valamikor áprilisban kerül sor.
Sokak szerint hiba, hogy nem kapható manuális váltóval a Supra. Erre a műszaki szakember szerint nincs szükség, de nem zárkózott el kategorikusan az ötlettők.
Többek közt egy 51 éves magyar állampolgárt is megállítottak, aki Mercedesével 240 km/h-s sebességgel száguldott, annak ellenére, hogy a megengedett sebesség 110 km/h a szakaszon.
A CarAdvice-nak hintette el Ian Hartley, jármű dinamikáért felelős igazgató, hogy az összkerék-hajtás ellenére ez egy igazán tailhappy SUV lesz, mely annyit tesz, hogy intenzíven használja majd a hátulját.
Egyedi első kötény, dupla, rögzített hátsó szárny és szintén dupla kipufogó segít azonosítani a megújult Macan családon belül a Turbo modellt.