Körmendi Anna
2019.12.17.
Három menetmód, a Normál, az Eco és a Sport közül választhat a sofőr.
Körmendi Anna
2019.12.17.
Az 1,6 literes CRDi dízelmotor 115 és 136 lóerős, 280-300 Nm-es változatban érhető el. A típust hatfokozatú kézi, illetve hétfokozatú automataváltóval lehet kapni.
Körmendi Anna
2019.12.17.
Kényelmi technológiákban sem szűkölködik az M Next.
Körmendi Anna
2019.12.17.
A Lexus LX 570 a márka jelenlegi legnagyobb modellje: az 508 centis, három üléssoros terepjárót egy 5,7 literes, 383 lóerős motor hajtja, átlagos üzemanyag-fogyasztása megbocsátó 15,7 liter/100km.
Körmendi Anna
2019.12.16.
A töltési folyamat a távolból, okostelefonról szabályozható, ahogy az utastér előhűtése/-fűtése is.
Körmendi Anna
2019.12.16.
Nagy kérdés, hogy a kemény csúcsverzió is megőrzi-e a hibrid összkerékhajtást.
Körmendi Anna
2019.12.15.
A tetőoszlopok körvonalának optimalizálása jobb körkörös kilátást eredményezett.
Körmendi Anna
2019.12.15.
Az Európai Unió által támogatott projekt részeként Murarátkán növelték az árvízvédelem hatékonyságát, úgynevezett “csőhidak” beépítésével.
Körmendi Anna
2019.12.15.
Erre jött volna még rá az Amerikában lévő alkatrész európai szállításának a költsége.
Körmendi Anna
2019.12.15.
Azt gondolnánk, kisebb teljesítményével takarékosabb az elsőkerék-hajtású variáns, ám a szabványos mérések mást mutatnak: minden mérhető paraméterében többet nyújt a Hybrid4 hajtáslánccal szerelt nagy crossover.
Körmendi Anna
2019.12.14.
A hátsókerék-hajtás elvesztése, illetve a vezetési élmény csökkenése miatt az utastér és a csomagtér nagyobb mérete kárpótol.
Körmendi Anna
2019.12.14.
A színpalettán három új árnyalat jelenik meg – egy bézs, egy két az M Sport verziókhoz, és a képeken látható viharszürke.