Körmendi Anna
2020.09.14.
Szimpla konnektorba dugva 7,5, fali töltőboxot használva 2,5 óra alatt tölthető fel az akku, a fedélzeti gyorstöltő legfeljebb 22 kW-tal képes dolgozni.
Körmendi Anna
2020.09.13.
Ami viszont mégis lesz a Suprában, az a nagyobb motorteljesítmény.
Körmendi Anna
2020.09.13.
Az összkerékhajtású modell átlagos üzemanyag-fogyasztása 1,9/2,1 l/100 km-re csökkent, a CO2-kibocsátás 42/47 g/km.
Körmendi Anna
2020.09.09.
A belső színvilág egyszerű és megnyugtató. Az alapszín a barna vagy a szürke, a szerelvények fényes fekete (zongoralakk) mellett fehérek is lehetnek.
Körmendi Anna
2020.09.09.
Az 5,6 másodperces 0-100 km/óra gyorsulást felmutató modell öt- vagy hatszemélyes kivitelben elérhető.
Körmendi Anna
2020.09.08.
Apróság, hogy megnövelték a vezeték nélküli okostelefon-töltő felület méretét.
Körmendi Anna
2020.09.08.
Ezt a tervek szerint 1000 lóerősre hangolják – ez tuningkörökben rutin beavatkozásnak számít ennél a blokknál.
Körmendi Anna
2020.09.04.
Az utastérben újak a légbeömlők és a váltókar, kérhető diszkrét hangulatvilágítás.
Körmendi Anna
2020.09.02.
Arról, hogy a szabad piacon is elérhető lesz-e a technológia, egyelőre nincs hír.
Körmendi Anna
2020.09.01.
A kézi váltó viszont még ennél is korábban megérkezhet, legalábbis japán lapok szerint.
Körmendi Anna
2020.08.31.
A hatóságok azt ígérik, hogy az aszfalt hűtésére nem ivóvíz-minőségű ipari vizet használnak.
Körmendi Anna
2020.08.29.
Persze ez is csak tanulmány lesz egyelőre, de muszáj belehúzniuk: 2021-től futószalagon kell érkeznie a gyár részben vagy teljesen villamosított modelleinek.