Körmendi Anna
2021.10.08.
A vezethetőséget az opcióként kérhető, változó áttételű kormánymű javítja: ez nagy sebességnél közvetlenebb, manőverezésnél könnyebb kormányzást tesz lehetővé.
Körmendi Anna
2021.10.08.
Az utastérben megvilágított küszöbbetétek, valamint vegyes (matt / fényes) kivitelű fekete műszerfali embléma emlékeztet arra, hogy nem átlagos Mustangban ülünk.
Körmendi Anna
2021.10.06.
A szériát speciális matricái és feliratozott betétei teszik egyedivé: a C-oszlopra illesztett dekor alapáras, de fizetni kell, ha a tetőre és a hátsó oldalajtókra is kérünk díszítést.
Körmendi Anna
2021.09.30.
A koncepciót nyílt forráskódú szerkezetként képzelte el a Citroën, azaz bárki szabadon fejleszthet hozzá felépítményt.
Körmendi Anna
2021.09.30.
Ennél fontosabb adat, hogy három percre sincs szüksége ahhoz, hogy 100 km megtételére elengedő energiát adjon le.
Körmendi Anna
2021.09.29.
A vészhelyzeti elkerülő manővereket a megfelelő irányú rásegítés megnövelésével segíti (de maga nem kormányoz el az ütközés elől).
Körmendi Anna
2021.09.25.
Az első Volvo, amelyhez egyáltalán nem kínálnak bőrkárpitot, az a nemrég bemutatott C40 Recharge terepkupé lesz.
Körmendi Anna
2021.09.25.
A General Motors most megfordította ezt a funkciót: nem az Alexa digitális asszisztenst költöztette be autóiba, hanem a járművek fedélzeti kommunikációs rendszerét integrálta az Amazon hangvezérelt, interaktív kommunikátorára.
Körmendi Anna
2021.09.09.
A Mégane egy csökkentett teljesítményű verzióban (96 kW, 130 LE, 250 Nm) is elérhető lesz; az erősebb variáns 7,4 másodperc alatt gyorsítja álló helyzetből 100 km/órára az autót.
Körmendi Anna
2021.09.07.
A kormány, meg a pedálok nem azért hiányoznak belőle, mert azok nélkül is képes közlekedni: hiszen egyáltalán nem tud haladni, motorja sincs szegénynek.
Körmendi Anna
2021.09.07.
Noha a formavilágot még rejtegeti a Škoda, a főbb adatokat már elárulták.
Körmendi Anna
2021.09.06.
Festés helyett az eloxált fémfelület szolgál esztétikai élménnyel.