Körmendi Anna
2021.04.01.
Már a legszerényebb, kis akkumulátoros, egy villanymotoros verzió is 170 lóerőt és 350 Nm-t ad le, a GT csúcsváltozat pedig 585 lóerővel és 740 Nm-rel pusztítja az aszfaltot.
Körmendi Anna
2021.04.01.
Ha az első utasülés támláját is előredöntjük, 270 cm hosszú, teljesen sík pakolófelületet kapunk.
Körmendi Anna
2021.03.31.
Az átlagos CO2-kibocsátás 90 g/km alatt marad, legalábbis az elsőkerék-hajtású verziónál.
Körmendi Anna
2021.03.26.
Megújult ezzel szemben az utastérben a középkonzol, a kormánykerék, a nyolcfokozatú automata sebességváltó programválasztó karja, a biztonsági öv pedig a fekete mellett piros és zöld színben is kérhető.
Körmendi Anna
2021.03.24.
Ezenkívül Drift módot is kapunk, amikor is csak és kizárólag hátul hajt a Stinger, ráadásul ilyenkor nem vált fel magától a váltó.
Körmendi Anna
2021.03.23.
A szíjhajtású, integrált indítómotor/generátor egységgel szerelt EcoBoost Hybrid blokk 125 és 155 lóerős kivitelben elérhető.
Körmendi Anna
2021.03.23.
A szénszálas kerékív-toldások árnyékában 24 colos kovácsolt könnyűfém keréktárcsák forognak.
Körmendi Anna
2021.03.23.
A fedélzeti töltő 2,3 kW teljesítményű váltóárammal (háztartási konnektorból) tölti az akkukat, de akár 11 kW-os fali töltődobozt is társíthatunk az autóhoz.
Körmendi Anna
2021.03.22.
Az átlagembernek ezzel együtt kell élnie, ha viszont valakinek rengeteg sok pénze van, az erre is találhat megoldást – például a Rolls-Royce-nál.
Körmendi Anna
2021.03.22.
Az előzetesen 2,8 millió dollárra (kb. 840 millió Ft) taksált autó reménybeli vásárlóit ugyanis megkérték, hogy töltsenek ki egy online kérdőívet.
Körmendi Anna
2021.03.22.
Ha minden igaz, hamarosan nem lesz oka panaszra az LS rajongótáborának: japán sajtóértesülések szerint visszatér az LS 600h, azaz megint lesz V8-as hibrid a Lexus palettáján.
Körmendi Anna
2021.03.20.
A Berlin melletti Grünheide-ben idén induló üzemegységbe főleg a műszaki vezetői területeken van emberhiány.