Körmendi Anna
2017.10.01.
A 117 éves gyártó gördülő apartmanjának első példányai 2018-ban hódítják meg az amerikai utakat.
Körmendi Anna
2017.10.01.
Az Icon nevű modell azonban csak első ránézésre tűnik önálló autónak, valójában ugyanis egy Porsche 911 Turbo S alapjaira építették.
Körmendi Anna
2017.09.30.
Tokiói Autószalonon minden kiderül majd az autóról – és csak remélni tudjuk, hogy az Urban EV mellett ezt a modellt is sorozatgyártásba küldik majd a japánok.
Körmendi Anna
2017.09.29.
A gyáriak elmondása szerint ez lesz a valaha volt leggyorsabb McLaren, ám ezúttal valószínűleg nem a versenypályás köridők lesznek az elsődlegesek – noha nyilván ezen a téren sem lesz lassú az autó.
Körmendi Anna
2017.09.29.
Persze a Porsche 911 GT2 RS új rekordjától több mint 1 perccel elmarad még így is, de például a „mindössze” 320 lóerős Honda Civic Type R is közel 8 másodperccel felülmúlja a Stelviót.
Körmendi Anna
2017.09.29.
Kis méretei ellenére egyébként négy ember is helyet foglalhat az Urban EV Concept-ben – az autó éppen 10 centivel rövidebb, mint a Jazz, ami pontosan 3895 mm-es hosszt jelent.
Körmendi Anna
2017.09.29.
Ez azonban még jó pár évbe telik, ráadásul az is lehet, hogy a hazai üzemnek más szerepet szán a PSA.
Körmendi Anna
2017.09.29.
A Porsche Panamera Sport Turismo is megkapta a márka konnektoros hibrid hajtásláncát.
Körmendi Anna
2017.09.28.
Ezért a jelenlegi akkumulátorokkal például nem lenne kézenfekvő egy plug-in hybrid M3 vagy M4, mert 200-300 kilogrammal nehezebb lenne a hagyományosnál, ami bizony jelentősen meglátszana menetdinamikáján, vezethetőségén.
Körmendi Anna
2017.09.28.
Ami igazán megdöbbentő, hogy az autóval rendelkezők jelentős része (63 százaléka – ez a lakosságra vonatkoztatva valamivel több, mint 1,5 millió fő) úgy gondolja, hogy az ő autóját nem érheti hackertámadás.
Körmendi Anna
2017.09.28.
A magas, összkerékhajtású elektromos autó az X-90, a Jimny és a Samurai autókra hajaz, egy olyan felfüggesztési rendszerrel, amely minden talajtípuson tökéletesen helyt áll.
Körmendi Anna
2017.09.28.
A jelenlegi arányokat tekintve a korábbi 50,2 százalékról, 46,3 százalékra esett vissza a gázolajjal hajtott járművek aránya Európában.