Az ötlet állítólag már a 2021-ben jelentkező első teljesen önvezető autókon rajta lehet.
A végsebesség 263 km/óra.
A motoron nem változtattak, de átdolgozták az aerodinamikát, még élesebb lett a futómű, a tömeget pedig 130 kilóval csökkentették.
2017 februárjában a cég elhagyta nevéből “Motors” tagot. A változtatást követően a vállalat neve hivatalosan “Tesla Inc” lett.
Hátul Skoda felirat váltja a márkalogót, az utastérben pedig igényes anyagokra és fejlett infotainment tartalomra számítunk.
Az autóba 8 colos érintőképernyő került, Apple CarPlay és Android Auto funkcióval, a műszeregység 7 colos digitális kijelző.
Az egyelőre név nélküli típusból egy darabbal sem készül majd több 399-nél.
Már az kisebbfajta csoda, hogy a világháború nem sodorta el a Peugeot 402 Pourtout Cabriolet egyetlen példányát, az pedig egyenesen hihetetlen, hogy az utána következő évtizedeket is viszonylagos épségben átvészelte.
A járművek teljesen önállóan közlekednek, de működésüket folyamatosan felügyelik egy központból.
A Ford Puma anno egy kis kupé volt, amelyet a Ford Németországban, Kölnben, 1997 és 2002 között gyártott, kizárólag az európai piac számára.
Hogy melyik modellt kapják meg, arról egyelőre nincs információ, de azt már elárulták, hogy formailag a legendás Type 62-t idézi majd a limitált példányszámban készülő kocsi.
Még tavaly augusztusban röppentek fel az első hírek arról, hogy a Toyota is beszállhat a TCR kategóriába, amely már eddig is sok gyártót vonzott a túraautó-versenyzésbe a megfizethető költségek és a komoly marketingérték miatt.