Ha a teszt sikeres lesz, az online GM-kölcsönzés tovább terjedhet a világban.
Maradjunk azonban a lényegnél: az új mild hibrid opciónál, amelyet néhány éven belül alapfelszereléssé kívánnak fejleszteni a Volvo minden egyes típusánál.
A modell álló helyzetből 5,7 mp alatt éri el a 100 km/óra sebességet, végsebessége 250 km/óra, vagy 135 km/óra, ha beérjük az elektromos hajtással.
Természetesen a McLaren-nél nem bízták a véletlenre, az egészet bőrbe varrták, méghozzá egy különlegesen könnyű fajtába.
A központi kijelző alatt ergonomikus csuklótámaszt találunk, megkönnyítendő a funkciók kezelését.
Az egyszerre kilenc e-autót tölteni képes állomás létesítése több tízmillió forintos beruházást jelentett.
A speciális, csekély magasságú, de nagy kapacitású akkucsomag teljes feltöltésével akár 640 kilométert is megtehetünk egyetlen feltöltéssel.
Magyarországon évente 290 milliárd forint, vagyis az értékesítésből származó bevétel 12,2 százaléka esik ki közvetlenül a hamisított áruk miatt.
Azonban nem kell ennyire elszakadni a valóságtól: a hibridekkel is kiváló eredményeket érhetünk el, hiszen a sok kicsi sokra megy.
Az autó az információk szerint már a tesztfázisban van.
A 21-22 colos kerekeken gördülő újdonság a gyártó szerint 14 liter benzint fogyaszt 100 kilométeren, vagyis a gyakorlatban várhatóan ennél is többet fog fogyasztani.
Az újdonság a 200 lóerős benzinmotort két villanymotorral egészíti ki: a gyengébb, 110 lóerős egységet a nyolcfokozatú automata váltóba integrálták, míg a másik, 112 lóerős villanymotor a hátsó tengelyt hajtja.