Az ajtókra kartámasz és ajtózseb került, kibővült a karosszériaszínek választéka.
Vagyis arról, hogy hogyan gyorsítanak ezek a szuperdrága sportos villanyautók autópálya tempó mellett.
A korábban a Rolls-Royce-nál dolgozó Gilles Taylor által megrajzolt hatalmas divatterepjáró egy száz százalékban villanymotoros hajtásláncú luxusautó.
A kerekek hatalmasak, 940 mm átmérőjűek; mind a négy hajtott.
Mivel motor nincs benne, ezért az orrában van egy 330 literes csomagtartó, a hátsó ülések alatti rekesz 350 litert nyel el.
Tehát senkit nem arra biztatunk, hogy légrugós Mercedes-Benz S 400 CDI-k, Skyhook-futóműves Lancia Thesisek és V8-as Jaguar S-Type-ok közül válasszon egymillió forintos használt autót.
A 0-100-as gyorsulás alig 2,9 másodpercnyi időt vesz igénybe, a végsebesség 340 km/h.
A városi használat során akár 80 százalékban elektromos módban használható hibrid Clio akkumulátora 1,2 kWh kapacitású, a csomagtartó mérete 301 liter.
Árulkodó jel azonban a kék kiemelést kapott embléma a kocsi orrán, ez a járműben található hibrid erőforrásra utal, legalábbis a Toyota többi autójában.
Komoly opció a szénszálas tetőlemez, amely sportos megjelenése mellett 1,9 kilogrammot farag le az autó tömegéből – nem sok, viszont a legjobb helyről vették el.
Cserébe viszont kombiként is kínálják majd, ami külön izgalmas.