Ezek mellett számos mild hibrid és plug-in hibrid modellváltozat jelenik meg.
Londonban már javában kitáblázták az ULEZ (Ultra Low Emission Zone) területeit, 2021-re pedig Anglia második legnagyobb városa, Birmingham is így tesz.
Az utastér hangulatvilágítását már 64 szín közül lehet kiválasztani.
3,8 literes, biturbó V8-as motorja 6250-nél adja le 580 lóerős teljesítményét és 730 Nm nyomatéka van.
Az Audi S3-asokról nem ordít a teljesítmény, az majd az RS3 feladata lesz.
Nem alaptalan a remény, hiszen a Mercedes-AMG C 63 S T-Modell és az Audi RS 4 Avant mellett bizony helye volna a BMW M3 Touringnak is.
Erre a moduláris padlólemezre készülnek majd a jövőbeli modellek is, melyeket számokkal jelölnek majd.
A másfél literes dízelmotor 100 vagy 130 lóerővel elérhető, utóbbi szintén csak automatával.
Ez is hozzájárul a takarékossághoz, ahogy a frissen bevezetett, 9 fokozatú automata váltó is, de az új motoroknak is fontos szerep jut benne.
Így kiderült, hogy egy átlagos észak-írországi szülő évente 3446 kilométeren át cipeli a lurkókat ide-oda; ez budapesti taxis kilométerdíjjal számolva is több mint egymillió forint!
Szintén újdonság a tanulékony Smart Settings rendszer, amely megtanulja és automatikusan alkalmazza az egyes felhasználók preferenciáit.
Az autó egyetlen, háromhengeres, egyliteres motorral kapható; a 72 lóerős, 96 Nm nyomatékú erőforráshoz kézi vagy robotváltó csatlakozik.